Biano je projektom českej investičnej skupiny Miton, ktorá sa ním snaží nadviazať na úspech svojich predchádzajúcich projektov ako Bonami, Heureka či Slevomat. Už prvé mesiace po vzniku portálu ukázali, že bude veľmi životaschopný. Poďme si ho teda predstaviť.
Čo Biano definuje a čo nie? Predovšetkým to, že ide o portál, ktorý sa venuje bývaniu. Lenže nie celkom tradičnou cestou. Nóvum spočíva v tom, že Biano.sk spája svet inšpirácií a produktov do jedného celku. S projektom Biano tak získate na jednom mieste prehľad o podstatných momentoch, ktoré sa týkajú životného štýlu, dizajnu a bývania ako takého.
Tisícky produktov, ušetrený čas
Ak zháňate bytové doplnky, nábytok, svietidlá, varné dosky či iné elektrospotrebiče, ste na adrese Biano správne. Katalóg totiž ponúka viac ako 420 tisíc produktov od viac ako 140 slovenských eshopov. Pravdepodobnosť, že by ste nejaký tovar prehliadli, je takmer nulová. Zároveň vám portál výrazne šetrí čas a zbavuje vás nutnosti sliediť po webe a prácne hľadať cez vyhľadávač to, čo práve potrebujete. Všetko totiž máte pekne zoradené na Biano.sk.
Filtre, ktoré vám pomôžu
K prehľadnému zoradeniu pomáha aj pokročilý systém filtrovania, ktorý okrem tradičných kategórií ako cena, farba či výrobca ponúka špecifické triedenie pre každú z podkategórií. Dočkáte sa rozdelenie podľa štýlu, dizajnu, použitých materiálov a pri elektrospotrebičoch či svietidlách aj podľa typu žiarovky, napätia, energetickej triedy alebo vlastností.
Projekty aj kontakt na odborníkov
Keď riešite zariadenie interiéru, dobrá inšpirácia padne vhod. Na Biano ju nájdete v podobe projektov od skutočných profesionálov v obore – architektov, dizajnérov či interiérových štúdií. Vystavované práce však neslúžia len na „holú“ inšpiráciu. Ak vás zaujmú, sú predovšetkým pozvánkou pre vás, aby ste kontaktovali toho-ktorého odborníka.